????

23 juli 2014 - Nijmegen, Nederland

Afgelopen maandag heb ik nog vlug even een paar foto's gemaakt van de ingekiste motor (skid). Nu afwachten of de douane zijn groene stempel zet, en wanneer hij het vliegtuig in kan naar Amsterdam. Daarna krijg ik de sleutels en kentekenpapieren thuisgestuurd, en zou ik hem kunnen afhalen. Na nog wat belasting en kosten hier in Nederland betaald te hebben.

Zelf ben ik maandagavond vertrokken van JFK airport naar IJsland, en even later naar Amsterdam. Op Schiphol stonden Odette, Lois en Mahlik vol spanning te wachten tot ik de aankomsthal binnenkwam. Ik zat echter al koffie te drinken (in die hal).

Maar alles kwam goed! Gezellig naar Odette thuis gereden. Ik moest tussen de kinderen in op de achterbank zitten. Dan hadden ze onderweg tenminste wat te spelen!

Dus weer in Nijmegen! Even weer van alles regelen, en op zoek naar woonruimte! En weer het gewone leven oppakken.

En eind september "even, 3 weken" naar Peru, met Carel. Dat was al geregeld, dus nog een mooi vooruitzicht!

1. Alicia:
    Welkom thuis!!!
  2. Carel:
    Welkom terug Wies!
  3. Gerard van Dijk:
    23 juli 2014
    Aah, toch gelukt. Thuis komen. Mooie trip achter de boeg. Veel gezien vooral. Welkom terug. See you soon! Gerard
  4. Marcel en Willemien:
    23 juli 2014
    Welkom thuis. Tot vrijdag.
  5. Mariëtte Veldman:
    24 juli 2014
    Welcome home!
    Wat een belevenis Wies. Wel ontzettend jammer dat we jouw leuke verhaaltjes nu moeten missen!!
  6. Flu van Raamsdonk:
    24 juli 2014
    Wies, ik heb genoten van jou reisverhalen!