The Americas, vooraf

23 april 2014 - Nijmegen, Nederland

Zo, de motor is onderweg met de boot, gepakt en gezakt. Hij zit (veilig) vastgespannen en ingepakt in een kist, bovenop een stalen frame waar normaal gesproken de motoren ook mee vervoerd worden naar de dealer ( Brabant Motors, Grave). M.b.v. het frame kan het geheel op een vrachtwagen of trein, of aan boord van een schip worden getild. Een dezer dagen krijg ik een uitdraai van het reisschema van Pieter (VLC Zevenaar) die de verscheping heeft geregeld, zodat ik weet waar mijn motor precies is, en waar ik mijn motor kan ophalen. Dat wil zeggen door de douane moet zien te krijgen in Calgary, Canada. Dan tanken, en rijden maar.

1. Pieter van Londen:
    2 mei 2014
    Hallo Wies,
    Eén trouwe volger van je weblog heb je er bij deze bij.
    Zoals je weet, is je motor inmiddels in Canada aangekomen.Na jouw aankomst daar, nog even de douanetechnische hobbel nemen en dan kan de grote reis beginnen. Wat een avontuur!
    Goede vlucht gewenst! Hartelijke groeten, Pieter.