Yosemite, op weg naar Las Vegas, en de weide zelf!

14 juni 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Yosemite was prachtig! Het wandelen en rijden door bossen, bergen, prachtige landschappen idem dito! Bijna eindeloze wegen, bijna geen ander verkeer.

Mammoth Lakes, een skidorpje. Veel meer dan wandelen en skieën is hier niet te doen.

Death Valley. Mooi en heet. De landschappen zijn prachtig. Vaak kon je heel ver weg kijken, en zag je een meer, of nee, een zoutmeer, of nee toch niet, een zandmeer. Weids en verrassend. Ook spiegelingen (door de hitte) die over het landschap liggen, alsof er een meer lag!

Las Vegas, onze tweede en laatste avond hier, na een lange en vermoeiende autorit gisteren. Gisteravond schrokken we van de drukte, muziek en het "vermaak" hier. Nee, een cultuurshock! Dat ons niks deed. Nee dan toch liever een meer rustige omgeving. En liefst ook wat koeler!

Maar wel leuk om hier te horen dat Nederland ernstig gewonnen heeft van Spanje! Of niet, Jorrit?

Morgen, zondag, naar Zion National Park bij Springdale.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annie Goossens:
    Hallo Odette en Wies,

Ziet er geweldig uit. Jullie missen inderdaad de voetbalwedstrijden (of is Odette daar juist blij mee?). Het was vrijdag echt juichen (voor sommigen in het in Ndl inmiddels bekende oranje juichpak). Woensdag is het weer kijken naar het Nederlands voetbal en wel tegen Australië en dan 23 juni nog tegen Chili.

Groeten,
    Annie
  2. Gaby:
    GESLAAGD!!!!
  3. Marcel en Willemien:
    15 juni 2014
    Ookwij zien niets van voetbal. Indonesiërs zijn er echt gek op. Enthousiast vertellen ze ons bij het ontbijt de uitslag. Als ze de voorrondes halen kunnen wij de volgende wedstrijd zien.Morgen beklimmen we de vulkaan Rinjani op Lombok. 3760 m hoog
    Zijn we drie dagen zoet mee. Pieter en Marloes en Mila gaan mee.
  4. Gerard van Dijk:
    15 juni 2014
    Ja Las vegas is wel een verhaal apart daar midden in de desert. Veel mogelijkheden om je te "amuseren" met de nadruk op de aanhalingstekens. Gelukkig is er verschrikkelijk veel echt moois te zien. Wat kleinschaliger dan de meeste andere national parcs maar betoverend mooi vonden wij Bryce Canyon. Zion toen jammergenoeg niet gezien. Wat een luxe die keuzes. Groetjes en veel plezier GvD
  5. Loïs Mahlik Yuri Eva:
    Hoi daar lieve mensen,
    Wat een prachtigheid. We genieten hier van de mooie plaatjes.

Liefs
  6. Ricky:
    Hai Odette en Wies
    Wat een variatie in landschap en dus in foto's. Er is wel wat werk voor nodig om al deze mooie plekjes te bereiken, maar heel erg de moeite waard! Ik geniet op afstand van de schoonheid van de natuur. Vandaag heb ik weer eens gewandeld. Dat was door het mooie weer en de bosrijke route ook erg leuk! Maar niet te vergelijken met de reuzenbomen, bergen en canyons waar jullie
    door lopen en rijden. Veel plezier met het vervolg van jullie vakantie.
    Ricky