Mooi weer down town

12 mei 2014 - Calgary, Canada

Even down town geweest. Een van de weinige oude straten, wandelgebied, bekeken. Zie hoe druk het is. Overigens: in de malls was het vanouds druk. Maar toch wel gezellig. En even Yvonne van Gennip (schaatsen, 3 gouden medailles) bezocht, althans haar naam in de befaamde Olympische rijtjes. En toen zag ik een leuk terrasje, bij een Ierse pub. Even kijken.... Ziet er goed uit hee? Daar ook een tijdje gekletst met een Nederlands/Canadese familie die bezoek had uit Nederland. Maar.... die Alberta-rots was lekker!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gerard van Dijk:
    12 mei 2014
    Mooi dat Canada voor je begint te leven. Eind mei begint daar het grote ontdooien (letterlijk en figuurlijk). Je hebt een nieuwe trend ontwikkeld: Een foto maken van hoe je van jezelf een selfie maakt zie foto http://wiesgoossens.reislogger.nl/foto/calgary-noord-amerika/20140508-153624.1217870 (spiegeling op de motorkap). Tip: Vingerafdrukken telkens van je telefoonlensje afvegen voordat je een foto maakt. Dan trekt de mist op die op je smartphone foto's hangt. Ben je op de dag dat je naar Banff ging niet langs Glacier National Parc gekomen (moeite waard mits zonnig weer)
  2. Marcel en Willemien:
    12 mei 2014
    Het weer heb je beter dan hier. Koud nat en veel wind. Gisteren kletsnat geregend bij het fietsen. De buien radar had het mis. Gelukkig goed erop gekleed. Ik had medelijden met de deelnemers aan de toertocht de ronde van Nijmegen. Die waren nog niet zo lang bezig en dan al kleddernat. Ik stond na een half uurtje al onder de douche.Wies nog even doorbijten en je kunt van start.