Rondje bijna afgemaakt

14 mei 2014 - Banff, Canada

Ik zit nu in Banff National Park in de Louise Inn in het populaire plaatsje Lake Louise.

Men kan hier skieën, en van alles meer. Als ik het goed begrijp zijn hier enkele dure hotels. Vandaag was het weer prima. Nu bijna half acht 's avonds koelt het snel af. Over de rit van vandaag valt niet zo veel te vertellen, behalve dat ik toch enkele mooie bochtige (binnen)wegen heb gereden. Ik zat niet ver af van het gebied waar druiven worden geteeld. Men maakt  er wijn van. Ik zag een bordje met "wijnroute" er op. Dit bracht me op een binnenweg, maar geasfalteerd met kleine en een paar grote boerderijen. En een heuvelig circuitje. Druiven heb ik niet gezien, misschien omdat ik te veel werd afgeleid door een gesprekje met een lifter die ik oppikte. Hij droeg enkele boodschappentassen.

1. Mariëtte Veldman:
    15 mei 2014
    Hoi Wies,
    Wat leuk om op de hoogte te kunnen blijven van jouw reis! Ik wens je veel plezier, veel nieuwe indrukken en vooral ook veel auto.... Uh ..... motortochtjes toe,
    Mariëtte
  2. Liesbeth:
    16 mei 2014
    Hoi Wies

Je eerste reisverhalen las ik vanuit een erg mooi Ierland, wel dichter bij huis en korter van duur.
    Fijn om je reiservaringen te volgen. Zo hebben we ook een beetje vakantie..wij wensen je veel plezier en een goede reis.
    René, Lies, Elke en Kjell
  3. Annemie Pouwels:
    18 mei 2014
    hallo Wies, leuk om je (een beetje) te volgen. Wij gaan in september nl. ook voor 4 weken naar Canada. Landen in Calgary en vertrekken weer vanuit Vancouver. Samen met vrienden. Dus voor ons is het helemaal leuk om iets te horen uit die streken. Wij gaan nl. ook naar Banff National Park! We organiseren wel alles zelf. tot horens!