Taarten op een grote feesttafel

18 juni 2014 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Een mooie, soms vermoeiende rit van Page naar Flagstaff Arizona (hee, Route 66!). Toevallig ging de geplande route door ....... Grand Canyon! Ooit van gehoord?

Voor mij was dit toch weer een belevenis. Hier ook vanwege de massaliteit, de omvang, afmetingen, de ruimte! De route ging van Page langzaam klimmend tot rond de 2000 m. Het Grand Canyon Park bestaat uit bossen, ook de moeite waard. Gewone bomen, maar meer nog vanwege de bomen die hoog in weer en wind (en het kan hier nogal waaien) staan, en daardoor grillige vormen krijgen, en klein maar stevig dit alles vele jaren weten te trotseren. Ze doen mij denken aan trollen! Ik denk dat hier 's nachts van alles gebeurt waar wij niets, niets, van weten of ooit te weten komen!

Ik weet het, je moet van deze natuurverschijnselen en verhalen houden, maar ik heb vandaag weer genoten.

En na deze wonderen op weg naar Flagstaff. Ook een wondertje. Een erg leuk, vriendelijk, niet-Amerikaans stadje, althans het downtown deel. Cafeetjes, restaurantjes, enkele oude historische gebouwen, hotels (ook weer niet zo heel oud hoor, zeg maar eind 19e, begin 20e eeuw). En dan natuurlijk ook nog bekend om de route waaraan het ligt, en het zeer bekende rockliedje Route 66!

1. Josephine:
    19 juni 2014
    Hi Wies

Erg leuk om je verhalen te lezen en volgens mij heb je een geweldige tijd daar. Ik blijf je wel volgen en jij lekker genieten daar.
    Lieve groetjes Josephine